وبلاگ
۶ تا از قالب های فروشگاهی وردپرس
قالب های فروشگاهی وردپرس

Mr. Tailor
Mr. Tailor یکی از قالب های فروشگاهی وردپرس است که به زیبایی طراحی شده است وبه طور کامل واکنشگرا است. با این حال، نسخه ۲٫۰ به تازگی پس از تقریبا یک سال در طراحی و توسعه منتشر شده است.از مزایای این تم فوق العاده وردپرس استفاده کنید انعطاف پذیری یک مولفه کلیدی است،
امکانات:
قالب های فروشگاهی وردپرس

The Retailer
The Retailer تمام کارهای سخت برای انجام یک تجربه عالی خرید آنلاین را برای شما انجام می دهد.
قالب های فروشگاهی وردپرس

RGB Store

Kauri

Camp

Kallyas
چه مهارت هایی برای یک برنامه نویس فرانت اند (Front-End) موردنیاز است؟
امروزه تعداد برنامه نویسان فرانت اند (Front-End) رو به افزایش است. همچنین، به تعداد افرادی که میخواهند سایت خود را گسترش داده یا سایت کسب و کار خود را ایجاد کنند نیز روز به روز افزوده میشود.
استفاده از HTML و CSS در طراحی فرانت اند وب سایت
هنگام طراحی سایت، HTML و CSS را میتوان از عناصر اصلی جهت طراحی سایت در نظر گرفت. در واقع بدون استفاده از این دو مورد، نمیتوانید سایت خود را طراحی کنید. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید سایت خود را توسعه دهید، باید در مورد کد نویسی HTML و CSS دانش کافی به دست آورید.
استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی فرانت اند وب سایت
با استفاده از جاوا اسکریپت، میتوانید قابلیتهای کاربردی زیادی به سایت خود اضافه کنید. علاوه بر این، میتوانید برنامههای تحت وب پایه را تنها با استفاده از HTML و CSS و جاوا اسکریپت بسازید. همین موضوع باعث شده است، در میان توسعه دهندگان وب، جاوا اسکریپت از جایگاه بالایی برخوردار باشد.
استفاده از jQuery در طراحی فرانت اند وب سایت
jQuery یکی از کتابخانههای کاربردی جاوا اسکریپت است. این کتابخانه دارای افزونههای گستردهای است که با استفاده از آنها میتوانید توسعه وب سایت را به راحتی و با سرعت بیشتری انجام دهید. با استفاده از این کتابخانه، میتوانید از افزونههای از پیش ساخته شده برای سایت خود استفاده کنید و در صورت نیاز آنها را شخصی سازی کنید.
فریم ورک های جاوا اسکریپت
میتوانید به راحتی از فریم ورکهای جاوا اسکریپت برای ایجاد برنامه جاوا اسکریپت خود استفاده کنید. براساس نیاز، فریم ورکهای مختلفی وجود دارند که معروفترین آنها AngularJS ، Backbone ، Ember و ReactJS است. این فریم ورکها همراه با کتابخانههایی مانند jQuery استفاده میشوند و باعث میشوند سرعت توسعه و کد نویسی شما افزایش یابد.

دیباگ و تست در طراحی فرانت اند وب سایت
توسعه دهندگان برنامه تحت وب هنگام کد نویسی با باگهای مختلفی مواجه میشوند که باید بتوانند آنها را برطرف کنند. زمانی که میخواهید برنامه اصلی خود را تست کنید، قبل از آن باید بلوکهای آن را جداگانه مورد بررسی و تست قرار دهید. با استفاده از فریم ورک تست میتوانید از متدهای خاصی برای انجام این کار بهره ببرید. روش دیگری که می توانید برای تست کردن استفاده کنید، UI تست نام دارد. در این حالت، شما عملکرد سایت را مورد بررسی قرار میدهید که آیا آنگونه که باید به کاربر پاسخ میدهد یا خیر.
در این مقاله از اگرت سعی کردیم، مواردی را که به بهبود برنامه نویسی فرانت اند (Front-End) شما کمک میکنند معرفی کنیم.
فیشینگ چیست؟ و چگونه اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم؟
فیسشینگ به هرگونه تلاش جعلی برای به دست آوردن اطلاعات حساس مانند اطلاعات ورود یا سایر اطلاعات شناسایی شخصی میگویند. بهعبارتدیگر هکرها برای به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی، یک صفحه پرداخت مانند صفحه پرداخت بانک ایجاد میکنند و آن را جایگزین آن صفحه میکنند. در این نوع حملات با یک روش خاصی شما را وارد صفحه پرداخت جعلی میکنند و اطلاعات حساب کاربری شما را بر میدارند. در واقع اینجا سرقت اطلاعات رخ میدهد.
فیشینگ چیست؟
اگر بخواهیم کامل به سوال فیشینگ چیست پاسخ دهیم باید بگوییم یکی از قدیمیترین انواع حملات سایبری است که از دهه ۱۹۹۰ روی کار آمده و هنوز هم یکی از گستردهترین و مخربترین آنهاست و پیامها و تکنیکهای فیشینگ به طور کامل پیچیده شده است.
برای تست در سه سایت شرطبندی وارد بخش پرداخت شدم و جالب است بدانید که در هر سه سایت درگاه بانکی ایجادشده کاملاً برای حملات فیشینگ مورداستفاده قرار میگیرد. در زیر تصاویر این صفحات پرداخت بانکی را مشاهده میکنید که بهمنظور دسترسی به اطلاعات کاربران ایجادشده است:



اگر شما در این صفحه مشخصات خودتان را وارد کنید، بلافاصله یک کپی از مشخصات کارت اعتباری شما به ایمیل هکر ارسال میشود و دسترسی کامل بهحساب شما خواهد داشت. در نتیجه عملیات سرقت اطلاعات صورت میگیرد.
حملات فیشینگ معمولاً برای دستیابی به اطلاعات زیر انجام میگیرد:
- نام کاربری
- رمزهای عبور
- جزئیات کارت اعتباری
- اطلاعات حساب بانکی
- پست الکترونیک
- شماره تلفن
راه های فیشینگ بسیار زیاد است ولی در حال حاضر بیشتر حملات فیشینگ در سایتهای شرطبندی، کانالهای تلگرامی (نصب اپلیکیشن) و فیشینگ از طریق ایمیل انجام میشود. در زیر این سه روش را باهم بررسی میکنیم:
فیشینگ از طریق سایتهای شرطبندی
اگر در یک کانال تلگرام و یا یک پیج اینستاگرام باشید بهاحتمالزیاد با تبلیغات سایتهای شرطبندی مواجه شدهاید. اغلب این سایت ها علاوه بر اینکه در حال کلاهبرداری و سرقت اطلاعات هستند، از صفحات فیشینگ هم در صفحه پرداخت خود استفاده میکنند. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید همهی صفحات پرداخت این سایتها از نوع صفحات فیشینگ هستند. در آخر مقاله راههای شناسایی این صفحات را خدمت شما عرض خواهیم کرد.
فیشینگ از طریق کانالهای تلگرامی
احتمالاً شما هم به کانالهایی برخوردهاید که اپلیکشنهای پولی اپ استورها را بهصورت رایگان قرار میدهند. در مابین این برنامهها هم یک سری اپلیکیشن دیگر با عناوین مختلفی مانند: در ۶۰ روز یک میلیارد کسب کنید، صیغه یابی، سیکس پک شدن در کمتر از ۱ ماه و … قرارگرفتهاند. اغلب این برنامهها دارای پرداخت درون برنامهای هم هستند.
اگر شما از بخش تنظیمات گوشی خود تیک منبع ناشناخته را زده باشید (۹۹ درصد مردم این تیک را زدهاند) با نصب این برنامهها گوشی شما بهراحتی هک خواهد شد و همهی اطلاعات موجود در گوشی در اختیار هکرها قرار میگیرد. علاوه بر این، اغلب این برنامهها دارای پرداخت درون برنامهای هستند و شما برای استفاده از امکانات بیشتر باید مبلغی را پرداخت کنید. در اینجا هم مانند سایتهای شرطبندی بهاحتمال ۹۰ درصد صفحات پرداخت برای حملات فیشینگ مورداستفاده قرار میگیرند. پس دقت داشته باشید که هر برنامهای را روی گوشی خود نصب نکنید. حتماً از منابع معتبر برنامهها را تهیه کنید. اینجاست که بسیار راحت میتوان متوجه شد که فیشینگ چیست؟
فیشینگ از طریق ایمیل
رایجترین حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات از طریق ایمیل هستند. در این روش مهاجم یک ایمیل جعلی ایجاد میکند و آن را برای کسانی که میخواهد اطلاعات آنها را به دست بیاورد میفرستد. معمولا این ایمیل با نام یک شخص خاص یا یک شرکت معتبر ارسال میشود. احتمالاً همهی کسانی که ایمیل دارند حداقل یکبار از این ایمیلها دریافت کردهاند. البته از زمانی که تکنولوژی ضد اسپم در جیمیل ایجاد شد جلوگیری از این حملات بسیار افزایش یافت. اگر شما در جیمیل خود قسمت اسپم را مشاهده کنید، احتمالاً بتوانید یکی از این ایمیلها را پیدا کنید.
در این نوع حمله معمولا موضوعی را مطرح میکنند که شما همان لحظه روی دکمه ای که قرار داده اند کلیک کنید.
در دسامبر ۲۰۱۸ برخی از کاربران وردپرسی یک ایمیل با عنوان آپدیت دیتابیس دریافت کردند:

در اینجا اگر روی دکمه آبی کلیک میکردید وارد یک صفحه جدیدی میشدید که آدرس سایت و نام کاربری را دریافت میکرد و سپس شروع به یک مدل آپدیت جعلی میکرد. بعد از چند ثانیه درخواست رمز ورود به پیشخوان وردپرس را میکرد.
اگر شما این مراحل را طی میکردید دسترسی پیشخوان وردپرس شما را دریافت میکردند و بهراحتی سایت شما در اختیار مهاجمان قرار میگرفت.
در برخی از موارد همراه با ایمیل ارسال شده فایل های مخرب که شامل نرم افزارهای فیشینگ هستند هم به پیوست ارسال میشود. اگر نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید به هکر یک دسترسی کامل میدهید.
اقدامات پیشگیرانه
از هر سایت و یا اپلیکیشنی که خرید میکنید بعد از ورود به صفحه پرداخت، دقت کنید که صفحهی موردنظر از نوع فیشینگ نباشد. در زیر ۵ روش را به شما معرفی میکنیم تا با استفاده از آنها بتوانید صفحات جعلی را تشخیص دهید و به سوال فیشینگ چیست؟ راحتتر پاسخگو باشیم.
URL های مشکوک
در صفحات پرداخت سایتهای ایرانی آدرس اینترنتی صفحات پرداخت کاملاً مشخص و واضح است. اگر شما با یک آدرس مشکوکی روبرو شدید بههیچوجه اطلاعات خودتان را وارد نکنید. دقت کنید که املای URL هم درست باشد مثلا برخی از صفحات فیشینگ با دامنه shapaarak.ir نیز ایجاد شدهاند که فقط یک حرف با دامنه اصلی یعنی shaparak.ir تفاوت دارند.
بهعنوانمثال در شکل زیر میبینید که آدرس اینترنتی موجود یک آدرس کاملاً مشکوک است:

نداشتن HTTPS
سایتها با استفاده از HTTPS امنیت ارتباط بین کاربر و سایت را برقرار میکنند. اگر یک سایت این قابلیت را داشته باشد همهی رمزهای عبور در هنگام ارسال به سرور هش (Hash) میشود و بهنوعی غیرقابل تشخیص میشود.
همانطور که در بالا میبیند این صفحه پرداخت فاقد HTTPS است. به همین دلیل مشکوک به صفحه جعلی است.
نداشتن کد امنیتی
بدون استثنا همهی صفحات پرداخت بانکی دارای کد امنیتی هستند ولی برخی از صفحات پرداخت جعلی مانند شکلهای بالا کد امنیتی ندارند و این کار را برای هکرها راحتتر میکند. البته برخی دیگر از صفحات جعلی کد امنیتی را دارند اما شما هرچند بار صفحه را رفرش کنید، کد هیچ تغییری نمیکند و همان کد میماند. حتی اگر کد را هم اشتباه وارد کنید خطایی نمیگیرد چون فقط یک عکس است و نه یک کد امنیتی واقعی.
ریدیرکت شدن
شما بعد از اینکه روی پرداخت کلیک کردید وارد یک آدرس خاصی میشوید که بلافاصله به صفحه پرداخت جعلی ریدایرکت میشوید. در صفحات پرداخت واقعی هیچ ریدایرکتی صورت نمیگیرد و مستقیما وارد صفحه پرداخت میشوید. این مشکل را در سایتهای شرطبندی که تست کردم به وضوح دیدم.
ایمیل مشکوک
اگر شما یک ایمیل دریافت کردید و از شما میخواهد بلافاصله روی دکمهای که قرار دادهاند کلیک کنید، به احتمال زیاد یک ایمیل فیشینگ است. قبل از اینکه روی دکمه کلیک کنید با یک ایمیل دیگر با منبعی که ایمیل را ارسال کرده است تماس بگیرید و تا زمانی که از ایمیل مطمئن نشدید روی دکمه کلیک نکنید.
سرقت اطلاعات
امروزه به نظر میرسد خرید اینترنتی جزئی از زندگی مردم شده است. اگر شما میخواهید خریدی امن داشته باشید حتماً موارد گفتهشده را رعایت کنید. اول درباره اینکه فیشینگ چیست؟ اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس راههای مقابله با آن را بیاموزید. همچنین اگر روی هر ایمیل کلیک نکنید و اگر احتمال دادید که یک ایمیل مشکوک است هیچوقت آن را باز نکنید. در مورد اپلیکیشنها هم دقت داشته باشید و فقط از اپ استورهای معروف و قابلاعتماد اپلیکیشنهای خودتان را دانلود و نصب کنید.
منبع : همیار وردپرس
بک لینک چیست؟و چه کاربردی دارد؟
گرفتن لینک برای یک وبسایت از وبسایتهای دیگر بک لینک نام دارد. بهعبارتدیگر، هنگامیکه یک وبسایت لینک شما را در سایت خود قرار دهد، یک بک لینک برای سایت شما در نظر گرفته میشود. بک لینکها میتوانند تأثیر بزرگی روی نتایج وبسایت در نتایج موتورهای جستجو داشته باشند. به همین دلیل است که آنها برای بهبود سئوی وبسایت بسیار مفید هستند. هیچکس نمیداند که موتورهای جستجو چه مقدار وزن را در هنگام رتبهبندی سایتها به لینکها میدهند، با اینحال آنچه که ما از آن اطمینان داریم این است که ساخت بک لینک بسیار مهم و تأثیرگذار است.
بک لینک چیست؟
با توجه به اهمیت ساخت بک لینک، بسیاری از شیوههای نادرست توسط صاحبان وبسایتها برای به دست آوردن لینکها وجود دارد. برخی از این اقدامات نادرست عبارتاند از: خرید بک لینک، شبکههای تبادل لینک، فروش لینکها و …. بیشتر این روشها توسط موتورهای جستجو توصیه نمیشود. این لینکها معمولاً deindex میشوند و احتمال مجازات وبسایتهایی که از این لینکها استفاده میکنند بسیار زیاد است. در اغلب موارد این وبسایتها توسط گوگل “پنالتی” میشوند.
پنالتی گوگل
یکی دیگر از اقدامات گوگل برای حفظ کیفیت نتایج جستجوی خود این بود که جریمههایی را در وبسایتهایی که سعی در دستکاری الگوریتمهای گوگل با خرید لینک و شرکت در شبکههای تبادل لینک دارند، در نظر میگیرد.
گوگل نهتنها وبسایتهایی را که لینکها را دریافت کردهاند مجازات میکند، بلکه وبسایتهایی را که لینکها را قرار دادهاند را نیز مجازات میکند. و اینجاست که بدرستی به موجودیت سوال بک لینک چیست؟ پی میبریم. به اعمال شدن این مجازات “پنالتی” میگویند. اگر یک سایت پنالتی شود در رتبهبندی نتایج گوگل بهشدت افت میکند.

گرفتن و دادن بک لینک
دریافت لینک یک جزء ضروری از سئوی خارجی است. برخی از لینکها بهطور ذاتی بیشتر از دیگر لینکها ارزشمند هستند. دریافت لینک از وبسایتهای قابلاعتماد، محبوب و قدرتمند میتواند بسیار مطلوب باشد، درحالیکه گرفتن لینک از سایتهای کم قدرت، احتمال دارد به سایت شما لطمه وارد کند.
همانطور که در دریافت و ساخت بک لینک باید احتیاط کرد، در دادن بک لینک هم باید احتیاط کنید. به هر وبسایتی لینک ندهید. به وبسایتهایی که رتبه خیلی پایینتر از شما را دارند و یا احتمال دارد بعد از مدتی تعطیل شوند لینک ندهید. چون باعث میشود رتبه شما تنزل پیدا کند. حتی اگر شما لینک مربوطه را nofollow قرار دهید بازهم احتمال دارد که روی سایت شما تأثیر منفی بگذارد.
لینکهای فالو (Follow) و لینکهای نوفالو (noFollow)
هنگامیکه به یک سایت لینک میدهید باید مشخص کنید که آن لینک فالو باشد یا نوفالو. منظور از لینک فالو این است که رباتهای گوگل میتوانند آن لینک را دنبال کنند. برای لینکهای نوفالو، شما از دنبال کردن لینک توسط رباتهای گوگل جلوگیری میکنید.
بهعنوانمثال شما یک لینک در سایت خود قرار دادهاید و آن را فالو در نظر گرفتهاید. هنگامیکه رباتهای گوگل وارد آن صفحه میشوند و به عبارت یا کلمهای که شما لینک کردهاید، برسند، اگر فالو باشد وارد آن و اگر نوفالو باشد از روی آن رد میشوند.
دقت کنید لینکهایی که از سایتهای معتبر برای سایت خودتان میگیرید، حتماً فالو باشد و همچنین لینکهایی که از سایت خودتان به سایتهای نامعتبر میدهید، حتماً نوفالو قرار دهید.
برخی از افراد در بخش دیدگاههای سایتهای مختلف لینک سایت خودشان را قرار میدهند. این لینکها فالو است و شما باید این لینکها را نوفالو کنید. معرفی ویژگی nofollow مشکل تبلیغات، نظرات و سایر لینکهایی که برخی از مدیران وبسایت میخواستند با استفاده از آن به سایت خود اعتبار ببخشند، حل کرد.
Nofollow کردن لینکها
بهصورت پیشفرض تمامی لینکها در وردپرس فالو هستند اما شما میتوانید با استفاده از دو روش زیر لینکها را به نوفالو تبدیل کنید:
۱- میتوانید از دستور rel=”nofollow” استفاده کنید. به این صورت که برای هرکدام از لینکها دستور rel=”nofollow” را قرار دهید.
<a href=”https://example.com” rel=”nofollow”>Google</a>
۲- میتوانید از افزونه Nofollow for external link استفاده کنید.
پیگیری لینکهای دادهشده به سایت شما بسیار مهم است. میتوانید از بخش Links در گوگل وبمستر لینکهایی که به سایت شما دادهشده است را مشاهده کنید. البته در این قسمت علاوه بر این، میتوانید همهی لینکهای موجود در سایت خودتان را نیز مشاهده کنید.
ساخت بک لینک
لینکها باید طبیعی باشند؛ به این معنی که شما نباید از شیوههای نادرست که در ابتدای مقاله ذکر کردیم برای ایجاد لینک در وبسایت خود استفاده کنید. این کار باعث جریمه شما توسط گوگل میشود. در نظر داشته باشید که کیفیت لینکها بسیار مهمتر از تعداد آنها است.
منابع:
۷ تکنیک برای افزایش فروش
دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. در این شرایط همپای تجارت ، عرصه ی فروشندگی نیز به عنوان زیر مجموعه ی تجارت چه به صورت کلی یا جزئی دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد. از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند بخرند ،کنند. در زیر به برخی تکنیک های فروش اشاره شده است.
۱- دلیل فعالیت خود را عنوان کنید.
به مردم بگویید که چه کار میکنید و از مشتریان کارتان را پنهان نکنید. آنها میخواهند از شخصی معمولی که چیزی درباره کارش میدانند خرید کنند.
آیا برای تولید خود ۲۵% تخفیف میدهید؟ به مردم بگویید که چرا کالاهای فروشیتان محدود است. با این عمل باعث میشوید که آنها به شما اطمینان کنند و از شما خرید کنند.
۲- بیان جزئیات
جزئیات را بیان کنید و به عنوان مثال بگویید که چگونه ۵۷/۱ دلار در هفته کار میکنید، تا اینکه بگویید ۰۰۰/۱ دلار در هفته درآمد دارید، با این عمل باعث میشوید که مردم به شما اطمینان کنند و شما را باور داشته باشند.
۳- کنجکاوی
همگی کنجکاو هستیم و میخواهیم جواب سوالاتمان را بگیریم و اگر به ما بگویند نامهای را باز نکنیم، تحریک میشویم که این کار را انجام بدهیم و بفهمیم که داخلش چیست.
و بنابراین میتوان از تیترهایی چون: راز این تبلیغ را کشف کنید استفاده نمایید، بنابراین خواننده میخواهد بداند که چه رازی در میان است.
کنجکاوی باعث میشود نامهای که فرستادهاید باز شود و این شیوه خوبی برای مقالههای تبلیغاتی است مانند تیتر همین مقاله که «۷ تکنیک روانشناسی برای فروش» است.
۴- ترس از دست دادن چیزی
مشتریان دوست دارند با خرید کالای شما احساس کنند که چیزی بدست آوردهاند تا اینکه چیزی را از دست داده باشند. به این خاطر است که خط مشیها و کالاهای تولیدی باید محدود باشد.
۵- سوالات
پرسیدن سوال یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط با مردم است و باعث میشود که آنها به دنبال جوابی برای آن بیافتند و متوجه موضوع بشوند.
۶- داستانها
چیزی بهتر از داستانپردازی نمیتواند مفید واقع شود و شما میتوانید همانطور که بسیاری از نویسندگان تبلیغاتی در نامههای فروششان استفاده میکنند، درباره خودتان یا مشتریتان داستانی را عنوان کنید.
یک داستان حقیقی از زندگی باعث میشود که شخص نسبت به شما اطمینان حاصل کرده و آن کالا را از شما بخرد.
۷- با مشکلی مواجه شدن
هر محصول برای مشکل خاصی، راه حلی بیان میکند. قبل از هرچیز مشکلات و مسائلی را عنوان کنید که افراد با آن مواجه هستند و بعد که آنها را واقف به مشکلات ساختید به آنها بفهمانید که کالای تولیدی چگونه این مشکل را برطرف میسازد.
امیدواریم از این مطلب درباره تکنیک های افزایش فروش لذت برده باشید.
نحوه باز کردن لینک های خارجی در پنجره جدید یا Tab با WordPress
چرا و چه زمانی باید لینک های خارجی را در یک پنجره جدید باز کنید؟
لینک خارجی را در پنجره جدید در ویرایشگر گوتنبرگ باز کنید

لینک خارجی در یک پنجره جدید با استفاده از ویرایشگر کلاسیک





نحوه باز کردن لینک های خارجی در یک پنجره جدید با استفاده از HTML
۱
<a href=”http://example.com” target=”_blank” rel=”noopener”>Link Text</a>
به طور خودکار تمام لینک های خارجی را در پنجره جدید با یک پلاگین وردپرس باز کنید
ترجمه شده از سایت : www.wpbeginner.com
افزونه جستجوی پیشرفته در ووکامرس
جستجوی حرفهای ووکامرس با افزونه Advanced Woo Search
ووکامرس ابزار قدرتمندی در تجارت الکترونیک و راه اندازی یک کسب و کار حرفهای است، که به راحتی با کمک آن می توان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد. مهمترین نکتهای که در اینجا وجود دارد افزایش سرعت و فروش بیشتر در ووکامرس است. یعنی اگر قرار ما غیر از این باشد، دلیلی هم برای طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار نداریم.
همیشه باید بهترین امکانات را برای فروشگاه اینترنتی درنظر بگیرید زیرا ارتباط مستقیم با مشتریان و جذب آنها دارد. در صورتی که مشتری از یک بخش از فروشگاه راضی نباشد به راحتی آن را ترک خواهد کرد. این مسئله کاملا منطقی است زیرا قرار است بابت خرید محصول هزینه پرداخت کند پس توقعاتی نیز از شما دارد.
در بسیاری از فروشگاههای اینترنتی با جستجوی حرفهای در ووکامرس مواجه شدهاید. معمولا نوع این جستجو در فروشگاه به اینصورت است که با وارد کردن چند حرف اول محصول تمامی نمونههای مشابه به شما نمایش داده میشود و میتوانید راحت محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
ویژگی های اصلی افزونه Advanced Woo Sear
– جستجو در میان تمامی محصولات فروشگاه ووکامرسی
– جستجو در میان عنوان محصول، محتوای محصول، گزیده محصول، دستهبندیها، برچسبها و…
– دارای صفحه تنظیمات جالب و کاربرپسند
– نمایش تصاویر محصول در نتیجه جستجوی حرفهای در ووکامرس
– نمایش هزینه محصول در نتایج جستجوی حرفهای در ووکامرس
– نمایش نتایج جستجو با توجه به اولویت
– سرعت بالای جستجو
نکات:
– حتما باید افزونه ووکامرس نصب شده باشد.
– از نسخه ۴٫۰ به بالا قابل پشتیبانی است.
– با آخرین نسخه ووکامرس سازگار است.
– این افزونه راست چین شده وبرای وب سایت های فارسی مناسب است.
برای دانلو این افزونه می توانید به سایت وردپرس wordpress.org مراجعه کنید.
۵ نکته مهم در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت
هنگامی که وبسایت خود را ساختید باید پس از آن به برخی آیتم ها دقت کنید. یکی از این عوامل مهم انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی می باشد. برای انتخاب بهترین عنوان سزاوار است که زمان زیادی بگذارید، چند مورد را تست کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. زیرا این مورد بسیار مهم است و باعث کاهش نرخ خروج افزایش ۴۰ درصدی بازدیدها می شود. اما این سوال مطرح می شود که چرا عنوان صفحه اصلی وبسایت تا این اندازه حائز اهمیت است؟!
انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی
به طور متوسط بیشتر کاربران با ورود به وبسایت توجه شان به سمت عنوان اصلی سایت شما معطوف خواهد شد و همین امر می تواند دلیل اساسی در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت در همان ابتدای فعالیت باشد.
بعلاوه، محتوای زیادی در اینترنت موجود است و از این بابت به حد اشباع رسیده به همین علت کاربران وبسایت ها را فیلتر می کنند و آنچه برایشان جذاب است را انتخاب می کنند. به همین علت است که شما در یک رقابت تنگاتنگ هستید و باید کاری کنید که در این رقابت پیروز شوید.
نوشتن بهترین عنوان صفحه ی اصلی احتیاجی به علم و آگاهی زیادی ندارد، اما تمرین کردن برای انتخاب آن بسیار مهم و ضروری است! در این مقاله ۵ نکته ی مهم را در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت خدمت شما ارائه می کنیم.
۱- انتخاب استاندارد
اولین موردی که در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی به آن احتیاج دارید عنوانی است که بین ۵ الی ۱۲ کلمه باشد. چنانچه کلمات شما به مقدار کمی باشد یک ریسک است زیرا به درستی نمی توان آن را برداشت کرد و اگر بیش از این حد باشد کاربران را خسته و گیج می کند.
از طرفی دیگر سعی کنید یک زیر عنوان برای عنوان اصلی به صورت کوتاه انتخاب کنید. این می تواند به توضیح کوتاهی از عنوان اصلی بسیار کمک کند.
زیر عنوان می تواند شاکل ۱۱۰ کاراکتر باشد و نیازی نیست که حتما یک جمله ی کاملی را دربرگیرد.
۲- استفاده از حالت توصیفی یا صفت خاص
عنوان انتخابی شما باید توضیحی از خدمت، محصول و هر آنچه در سایت شما قرار است ارائه شود، باشد. صفاتی مانند عالی، ارزان و… صفات خوبی هستند اما ممکن است یک نوع غرور برای سازمان و وبسایت شما به حساب آید و کاربران از این موضوع خوششان نیاید. پس استفاده از صفات حقیقی بهتر است.
در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی می توانید به گونه ای عمل کنید که خاص باشد و کاربر با دیدن آن این حس را پیدا کند که به آن کمک شده یا مشکلش در سایت شما حل می شود.
۳- متفاوت بودن
درست است که انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی مهم است و باید یک عنوان انتخاب شود اما قرار نیست شما با اولین موردی که به ذهنتان می رسد کار را شروع کنید. شاید اولین تلاش شما گزینه ی خوبی باشد اما از طرفی باز هم باید به جستجو و تلاش خود برای بهتر شدن ادامه دهید. شما می توانید تعدادی عنوان مناسب انتخاب کنید و از بین آنها بهترین را به کار ببرید.
۴- استفاده از کلمات کلیدی
همان گونه که در محتوای وبسایت خود از کلمات کلیدی استفاده می کنید در عنوان نیز باید از کلمه ی کلیدی خود استفاده کنید. این موضوع باعث تمرکز وبسایت بر مبحث اصلی می شود. با اینکار می توانید مخاطبان خاص خود را جذب کنید و به سمت خود بکشانید.
۵- همیشگی نبودن عنوان صفحه اصلی
در حال حاضر شما با تلاش و جستجوی فراوان عنوان خوبی را برای صفحه اصلی خود می یابید. اما بعد از گذر زمان متوجه می شوید می توانید آن را بهینه تر کنید و تغییر دهید. اشکالی ندارد! نگران نباشید اتفاقی نمی افتد به راحتی عنوان خود را با یک عنوان بهتر و بهینه تر جایگزین کنید.
شما می توانید با همین ۵ نکته ی کلیدی که گفته شد امکان انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی را به درستی ایجاد کنید و به بهترین نتایج برسید. البته ناگفته نماند که از ابزار جستجو هرگز غافل نشوید و حتما برای انتخاب خود از آن بهره مند شوید.
منبع : hamyarwp.com
چگونه رمز عبور خود را در WordPress تغییر دهید (راهنمای مبتدی)

قبل از تغییر رمز عبور وردپرس
چگونه رمز عبور وردپرس خود را در عرض ۲ دقیقه تغییر دهید؟





چگونه رمز عبور وردپرس خود را قفل کنید؟


نحوه تغییر رمز عبور وردپرس از پایگاه داده





آیا وردپرس واقعا بهترین بستر ساخت وب سایت است؟
وردپرس در مقابل سازندگان وب سایت
