ادامه مطلب بهترین نرم افزار های چت آنلاین
۵- SnapEngage
SnapEngage خدمات چت آنلاینی که به کسب و کار از هر اندازه ارائه می دهد . این چت کمی گران تر از برخی دیگر از شرکت های چت زنده در لیست است، اما برخی از ویژگی های منحصر به فرد و افزودنی را برای توجیه هزینه ارائه می دهد.
آنها یکپارچه سازی با نرم افزار محبوب CRM، درخواست مجدد، دعوت چت خودکار و ویدجت های چت سفارشی را برای مطابقت با سایت شما ارائه می دهند.
SnapEngage همچنین یک ویژگی اس ام اس به چت را به عنوان سرویس افزودنی به نرم افزار چت آنلاین ارائه می دهد، بنابراین بازدید کنندگان شما می توانند به طور مستقیم با تیم پشتیبانی خود از طریق متن ارتباط برقرار کنند. راه حل چت OmniChannel آنها را به شما کمک می کند تا به مشتریان در کانال های مختلف مانند فیس بوک، توییتر، اس ام اس، WeChat، زولو و بیشتر کمک کند.
۶- Intercom
اینترکام یک ابزار انعطاف پذیر است که به شما کمک می کند تا منجر به جذب و افزایش کاربران تبدیل شوید. این خدمات پیام های ویدجت چت زنده را ارائه می دهد که می توانید با جریان های خود خودکار سازی کنید، chatbots را اضافه کنید و مشتریان را درگیر کنید.
این فقط یک نرم افزار پشتیبانی چت آنلاین نیست. این را می توان به عنوان یک ابزار برپایی، پشتیبانی دستیار، ابزار تولید سرب، اتوماسیون بازاریابی و نرم افزار تعامل کاربر استفاده کرد.
اگر شما فقط به دنبال یک نرم افزار چت زنده هستید، شاید بتوانید از پتانسیل کامل Intercom استفاده کنید.
آسان برای استفاده، ادغام با Google Analytics، نرم افزار CRM، Slack، خدمات بازاریابی ایمیل و موارد دیگر.
۷-Freshchat
Freshchat یکی دیگر از خدمات پشتیبانی چت زنده با ویژگی های عالی است که رقیب برخی از شرکت های شناخته شده در این لیست است.
طراحی شده برای مکالمه و برنامه پیامرسان، به شما اجازه می دهد تا چت های زمان واقعی را با مشتریان با استفاده از عوامل و یا ربات های مبتنی بر AI آغاز کنید. همچنین نمایش مشتریان جدول زمانی، پروفایل های زنده، برنامه های درون برنامه و ربات های قابل تنظیم برای مکالمات خودکار ارائه می دهد.
۸- LivePerson
LivePerson یکی دیگر از نرم افزار قدرتمند چت زنده چت با تن از ویژگی های عالی برای کمک به مشتریان شما و افزایش فروش است.
این چت اجازه می دهد تا مشتریان خود را از طریق چت آنلاین در وب سایت خود، و همچنین از طریق پیام کوتاه، فیس بوک مسنجر، WhatsApp و غیره، درگیر کنید. شما می توانید از chatbots برای ایجاد جریان مکالمه خودکار و ذخیره اطلاعات مشتری در برنامه های شخص ثالث خود استفاده کنید.
LivePerson برای مشتریان متوسط و بزرگ و مشتریان سازمانی است.